Menu
  • de
  • en
  • fr
  • es
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Klantenservice

Bij Mokana Meubelen doen we er alles aan om jouw ervaring zo soepel mogelijk te maken. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op een onderwerp om direct naar het juiste gedeelte te gaan. Wil je direct antwoord? Maak dan gebruik van onze chat. 

Onze gegevens

Mokana meubelen
Hogelandsingel 49
7512GB Enschede
Nederland

KvK nr: 71451439
BTW nr: NL858720681B01
BIC: ABNANL2A

Openingstijden winkel:

Openingstijden
Dag Openingstijden
Maandag 13:00 t/m 18:00
Dinsdag 10:00 t/m 18:00
Woensdag 10:00 t/m 18:00
Donderdag 10:00 t/m 20:00
Vrijdag 10:00 t/m 18:00
Zaterdag 10:00 t/m 17:00
Zondag 1e van de maand
Extra openingstijden en koopzondagen

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Op zaterdag telefonisch beperkt bereikbaar.

Bekijk onze veelgestelde vragen

Bestellen en levertijden

Je bestelt eenvoudig via onze webshop. Kies je favoriete meubels, voeg ze toe aan je winkelwagen en rond je bestelling af. Hulp nodig? Neem gerust contact op.

De levertijd hangt af van het product. Op voorraad? Dan leveren we vaak binnen 1 tot 2 weken. Niet op voorraad? Dan staat de verwachte levertijd vermeld op de productpagina.

Ja, zolang je bestelling nog niet in productie is of is verzonden, kunnen we meestal wijzigingen doorvoeren of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Ja, we leveren ook in België en Duitsland. Voor leveringen elders in Europa kun je contact met ons opnemen.

Ja, bij Mokana kun je op afroep bestellen. We reserveren je meubels en leveren wanneer het jou uitkomt.

 Je kunt bij ons betalen via iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard, Maestro), PayPal, Klarna (achteraf), in3 (in termijnen), bankoverschrijving, pin of contant bij levering.

Ja, met Klarna betaal je achteraf. Met in3 betaal je in drie termijnen zonder rente of BKR-registratie.

Nee, je hoeft niet vooraf te betalen. Je kunt ook bij levering pinnen of contant betalen.

Wij bezorgen met onze eigen bezorgdienst of een betrouwbare vervoerder. Grote meubels leveren we tot in de kamer van jouw keuze.

Ja, afhalen is mogelijk in onze showroom in Enschede. Je ontvangt bericht zodra je bestelling klaarstaat.

Ja. We stemmen de datum met je af. Wil je de afspraak wijzigen? Neem dan tijdig contact op met onze klantenservice.

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst. Maatwerkproducten zijn uitgesloten van herroepingsrecht.

Meld je retour aan bij onze klantenservice. Kleine artikelen kun je zelf opsturen, grote artikelen halen wij op in overleg.

Ja, retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het gaat om een fout of schade aan onze kant.

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retour maken wij het bedrag aan je over.

Ja, dat kan zolang de bestelling nog niet is geproduceerd of verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Op alle meubels geldt wettelijke garantie. Daarnaast zijn wij CBW-erkend, wat extra zekerheid biedt.

Neem direct contact met ons op. Stuur eventueel foto’s mee. We lossen het samen met je op.

Ja, je kunt kiezen voor bescherming behandelingen en onderhoudsproducten. Vraag ernaar in de winkel of webshop.

Maandag 13:00–18:00, dinsdag t/m vrijdag 10:00–18:00, zaterdag 10:00–17:00. Elke eerste zondag van de maand geopend van 12:00–17:00.

Ja, je bent altijd welkom tijdens openingstijden. Een afspraak maken is niet nodig.

Ja, je kunt gratis parkeren bij onze woonwinkel aan de Hogelandsingel 49 in Enschede.

Een groot deel wel, maar niet alles. Bel of mail ons gerust vooraf als je iets specifieks wilt zien.

Ja, je kunt gratis en vrijblijvend advies krijgen van onze interieurspecialisten tijdens je bezoek.

Je vindt bij ons meubels in industrieel, landelijk, modern, Scandinavisch, Japandi, hotel chique en meer.

Ja, veel meubels zijn aanpasbaar. In de woonwinkel kun je alle stoffen en materialen bekijken.

Op de productpagina staat de actuele voorraadstatus en levertijd. Twijfel je? Neem contact met ons op.

Gebruik de juiste onderhoudsproducten en behandel je meubels regelmatig. In onze showroom en webshop vind je alles wat je nodig hebt

Stofzuig je bank wekelijks met een zachte borstel om vuil en stof te verwijderen. Gebruik nooit agressieve schoonmaakmiddelen. Voor vlekken dep je direct met een schone, licht vochtige doek – niet wrijven. Behandel de stof eventueel met een textielbeschermer tegen vlekken en vocht.

Ja, maar snel handelen is belangrijk. Dep vloeistoffen direct met een schone doek. Voor hardnekkige vlekken kun je een speciaal reinigingsmiddel gebruiken dat geschikt is voor het soort stof. Twijfel je? Test altijd eerst op een onopvallende plek of neem contact op met onze klantenservice.

Leren meubels kun je het beste maandelijks afnemen met een licht vochtige doek. Gebruik elke 6 tot 12 maanden een leerconditioner om het leer soepel te houden en uitdroging te voorkomen. Zet leren meubels niet pal in de zon of bij een warmtebron om verkleuring en uitdroging te vermijden.

Microleder is een combinatie van leer en microvezel. Het oogt als leer, maar is iets zachter en makkelijker in onderhoud. Maak het regelmatig schoon met een licht vochtige doek en gebruik een speciaal microleder-reinigingsmiddel voor langdurige bescherming.

Gebruik onderzetters en placemats om krassen en kringen te voorkomen. Maak de tafel wekelijks schoon met een zachte, droge doek of een licht vochtige doek zonder schoonmaakmiddelen. Behandel geolied hout regelmatig met meubelolie om het te voeden en te beschermen.

Bij oppervlakkige vlekken kun je de plek licht opschuren met fijn schuurpapier en opnieuw behandelen met olie of lak (afhankelijk van de afwerking). Diepere beschadigingen kun je laten bijwerken. Neem contact op als je twijfelt over de juiste aanpak.

Ja, langdurige blootstelling aan zonlicht kan zorgen voor verkleuring – vooral bij natuurlijke materialen zoals hout, leer en stoffen. Gebruik indien mogelijk zonwering of plaats je meubels niet pal voor een raam. Draai losse kussens af en toe om kleurverschillen te minimaliseren.

Dat hangt af van het materiaal en het gebruik. Gemiddeld raden we aan:

  • Stoffen meubelen: wekelijks stofzuigen, jaarlijks behandelen

  • Leren meubelen: maandelijks reinigen, 2x per jaar voeden

  • Houten tafels: wekelijks reinigen, elk half jaar oliën (bij geolied hout)

Ja, wij bieden onderhoudssets voor stof, leer, hout en microleder. Je vindt ze in onze woonwinkelof kunt ze online bestellen via onze webshop. Laat je adviseren welk product het beste bij jouw meubel past.

Ja, bij aankoop kun je kiezen voor een professionele vlek- en beschermbehandeling (zoals iProteqt). Hiermee ben je meerdere jaren beschermd tegen veelvoorkomende vlekken én kun je rekenen op extra service bij schade.

  • Telefoon: 053-4335032 (ma t/m vr 10:00–17:00)
  • E-mail: info@mokana.nl

 

Mokana Meubelen
Hogelandsingel 49
7512 GB Enschede
T: 053-4335032
E: info@mokana.nl

Toon Resultaten

Filter

Woonstijl

Woonstijl
  • Hotel chique (4)
  • Industrieel (2)
  • Landelijk (1)
  • Natuurlijk wonen (1)

Prijs

Prijs

Merk

Merk
  • Richmond Interiors (4)
  • Benoa (1)
  • Starfurn (1)
  • Sventerior (1)

Kleur

Kleur
  • Bruin (1)
  • naturel (1)
  • Zwart (1)

Materiaal

Materiaal
  • Mangohout (3)
  • Suarhout (1)

Breedte (cm)

Breedte (cm)

Diepte (cm)

Diepte (cm)

Bladdikte (cm)

Bladdikte (cm)

Vorm

Vorm
  • Rechthoek (1)

Onze gegevens

Mokana meubelen
Hogelandsingel 49
7512GB Enschede
Nederland

KvK nr: 71451439
BTW nr: NL858720681B01
BIC: ABNANL2A

Openingstijden winkel:

Openingstijden
Dag Openingstijden
Maandag 13:00 t/m 18:00
Dinsdag 10:00 t/m 18:00
Woensdag 10:00 t/m 18:00
Donderdag 10:00 t/m 20:00
Vrijdag 10:00 t/m 18:00
Zaterdag 10:00 t/m 17:00
Zondag 1e van de maand
Extra openingstijden en koopzondagen

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Op zaterdag telefonisch beperkt bereikbaar.